Laguppställningen inför jul

Laguppställningen inför julen och tillhörande läsning ser ut som följer.

Arvet efter dig – Jojo Moyes
Har jag läst Livet efter dig så är det närmast lag på att läsa uppföljaren.
Helst ser jag mig själv invirad i en filt medan snön sakta singlar ner utanför fönstret.

Den sårade divan – Karin Johannisson
Direkt på  bokmässan var det klart, den boken ska jag ha (e-bok).
Kvinnlig galenskap under 1900-tal.

Marie-Louise Ekmans två liv – Klas Gustafson
Komplicerad uppväxt, misslyckade skolår, mor och konstnär.
Vad finns där som inte är intressant?
När juldagsmorgon glimmar vill jag ligga i sängen och läsa en bok.

Kommentera

