Jo jag läser men..

Bara ordet är ett ”aber”. Men. Men har blivit det nya liksom eller ju. Lite ditslängt på måfå som utfyllnad. Som en ursäkt. Jo jag läser men…det är så mycket annat i maj och juni. …men det går långsamt.

Jo jag läser just nu Resa med lätt bagage av Tove Jansson. En liten novellsamling som följer med i väskan. Läser även Vårt gemensamma liv av Anna Schulze, ligger på nattduksbordet.
Letar även efter en bok som jag lånade av min svårger. Minns inte var jag lagt den, minns inte vad den heter. Har för mig att det är fortsättningen på boken som filmen The Shining bygger på. Eller om det ÄR boken som filmen bygger på. Minns inte, men…

Kommentera

