Allt jag önskar mig – en snabbläst pärla

Bara läs den! Det är mysfaktor, drömmar, tankar, svek, skratt.
Vad gör du om du vinner mer pengar i världen än du kan tänka dig? Vad händer med dina vänner, din kära? Allt jag önskar mig – Grégoire Delacourt, i en perfekt inramning av den franska landsbygden.

Det börjar som en ”vanlig”  mysbok men utvecklas snart till något mycket mer. Det är en vardag, det är en historia, det är en synnerligen trevlig sytillbehörsaffär. Det är relationerna mellan karaktärerna som driver på min läsning. Det är också dem jag saknar nu när jag läst ut boken.
Vill du veta mer om boken läs på Sekwas webb.

Kommentera

