Världens bästa dag #blogg100

Första maj. För mig betyder det för alltid världens bästa dag. Dagen min fina lillunge föddes. Idag fyller hon 6 år och är full av tankar, idéer och vilja.

Vi läser mycket tillsammans. Det är något som jag värnat om redan från början, att läsa för, att läsa med, att läsa tillsammans. Här kommer några av våra favoriter:
Mamman och den vilda bebin, härliga rim och spännande händelser. Speciellt mycket ville lillungen alltid veta om jag skulle gråta om hon försvann.
Loranga, Mazarin och Dartanjang, måste vara den galnaste och roligaste familjen som finns. Jag vill också bygga om garaget till pool!
Märtas hästbok, hästar, hästar, hästar, det är nog det bästa som finns. Ska vara glass som kan tävla om första platsen för lillungen min.

Kommentera

