Inspiration för framtiden #blogg 100

Jag var på ett seminarium för ca 1 år sedan. Där fick vi all var sin ”kortlek” med inspirationskort. Färgglada kort där tanken är att jag ska ta ett kort om dagen (inte välja, bara ta ett ur högen) och läsa och göra det som står på. T.ex ”Jag förlitar mig på min intuition” på baksidan fortsätter texten med ”Djupt inom mig finns alltid svart på det jag söker. När jag förlitar mig på min intuition blir valen självklara.”
Eller ”Jag följer min passion” där fortsättningen lyder ”När jag låter min passion vara min ledstjärna, blir jag immun mot tvivel och misslyckanden.” Så, nu tänkte jag att när korten fått mogna där på hyllan är det dags att prova dem. Korten kommer från inspirationkort.se

Kommentera

