Det är inte du, det är jag

Det har varit lite trögt ett tag. Vi hittar inte rätt. Tiden räcker inte till. Ska vi kanske ta en paus så vi hittar tillbaka till det som en gång var?
Du vet att jag har mycket nu. Det är ingen ursäkt men..
Här är du och jag rusar liksom bara på. Jag har fler behov. Inte bara det här.
Förlåt nu var jag dum. Du är allt jag drömt om. En plats där drömmar frodas, där ord växer och bygger upp berättelser. Ett universum som aldrig tar slut. En resa utan mål, bara att få resa mellan sidor från bok till bok.
Du väntar på mig. Tack!
Ska läsa klart några böcker nu så ska vi snart på en dejt igen.
Du och jag bokbloggen, du och jag.

Kommentera

